9.1.11

Τα έχω όλα... έχω και την εξεταστική...

Σήμερα λοιπόν και σε λίγες ώρες αναχωρώ για Λάρισα με τον Σήφη, μετά από τις μεγάααλες διακοπές των Χριστουγέννων οι οποίες ήταν ιδιαίτερα απολαυστικές, καθώς χαλάρωσα απίστευτα και γέμισα της μπαταρίες μου για μια πολύ δύσκολη εξεταστική!

Φτάνοντας στη Λάρισα έχω να αντιμετωπίσω:

1. Το χαλασμένο μου laptop που αυτή την στιγμή λειτουργεί με το Safe Mode των Windows 7.
2. Να κάνω format και επανεγκατάσταση των παλιών και σίγουρων (πια) Windows Vista
3. Να ξαναεγκαταστήσω το SQL Server, το MatLab,  και άλλα τόοσα σημαντικά προγράμματα που επείγουν λόγω εξεταστικής!
4. Να υλοποιήσω το απαιτούμενο project στην SQL για το εργαστήριο Βάσεων Δεδομένων....
5.Να διαβάσω για τα 7 εργαστήρια που δίνω τις επόμενες μέρες...
6.Να διαβάσω για τις 8 θεωρίες που δίνω σε 2 βδομάδες...
7.Να δημιουργήσω ένα site που έπρεπε να το κάνω πριν 2 βδομάδες....
8.Όλα τα παραπάνω!

No comments:

Post a Comment