19.9.11

Give me a plus...

Πριν λίγες ώρες ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Google+ . Λοιπόν αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί είναι όλοι ενθουσιασμένοι. Καταρχήν αυτό που μαρέσει υπερβολικά στο Google+ είναι ενώνει τις υπηρεσίες της Google. Έτσι μπορώ και έχω όλα τα album μου από το Picasa έτοιμα και πραγματικά πιο γρήγορα και καλαίσθητα από πριν! Απορία το έχω γιατί δεν έχει ενωθεί και το Youtube ακόμα, λογικά θα γίνει και θα δώσει μια άλλη πνοή στο youtube channel.

Καταρχήν εντύπωση μου έκανε πως κατά την εγγραφή μου, αν και δεν επέλεξα την επιλογή που λέει"Η Google έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία μου για να εξατομικεύσει το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις σε ιστότοπους που δεν ανήκουν στην Google." , η εγγραφή επιτρεπόταν κανονικά. Χμ. καλό αυτό.



Μου άρεσε πολύ στο Google+ το minimalistic design του , οι εξαιρετικά εύκολοι στη χρήση κύκλοι (ειδικά τη στιγμή που το facebook μας τα έχει κάνει μαντάρα με τις λίστες του), το ότι το email δεν πεθαίνει , και δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό όπως τα PM στο facebook. Μου αρέσει ο πολύ απλός και εύκολος τρόπος να διαχειρίζεσαι το προσωπικό σου απόρρητο είτε στο προφίλ είτε σε οτιδήποτε υπάρχει στο G+ και τέλος αυτή η καινούργια μαύρη μπάρα στο πάνω μέρος της σελίδας που με ακολουθεί όσο είμαι εντός Google και μπορώ έτσι είτε να κοινοποιώ άμεσα, είτε να βλέπω τις ειδοποιήσεις μου γρήγορα!


Μόλις τώρα παρατήρησα και κάτι άλλο φοβερό, ότι μπορώ να επεξεργάζομαι ότι έχω ήδη κοινοποιήσει!! OMFG!

Στα αρνητικά βάζω το ότι δεν υπάρχει ακόμα καρτέλα με τα video, την πλοήγηση στις φωτογραφίες και την υπάρξη του Buzz που ακόμα δ καταλαβαίνω γιατί υπάρχει.

Για το hangouts και το sparks δεν έχω σχηματίσει ακόμα γνώμη! Θα υπάρξει και ανάρτηση Sequel!

No comments:

Post a Comment