3.11.11

"Κάτσε να το αλλάξεις"

Είμαι γενικότερα υπερμαχός(πλέον) της πρότασης "κάτσε να αλλάξεις αυτό που δεν σαρέσει".
Η ιστορία έχει δείξει πως η φυγή δεν οδηγεί πουθενά. Πρέπει να μάθεις, συμβιβαστείς ή να το αλλάξεις.
Αν δεν μαρέσει εμένα ο τρόπος των συναδέλφων μου, δεν θα φύγω, θα επιμείνω με την δικιά μου πρόταση, γιατί αν φύγω θα χαθεί εντελώς.

Κάπου κοντά σαυτό κολλάνε και οι συνθήκες στην Ελλάδα. Έχουμε την τάση να τα παρατάμε, να επιλέγουμε την ευκολότερη λύση της φυγής, να είμαστε "ωχαδερφιστές" και "σταρχιδιστές".

Ξέρω φίλε μου έντιμε και σωστέ δημόσιο υπάλληλε πως έχουν τα πράγματα με τους συναδέλφους σου, αλλά δεν θέλω εσύ να τα παρατήσεις, θέλω να μείνεις και να συνεχίσεις να κάνεις την αλλαγή. Η προσπαθεί είναι σημαντική.

Κάτι παρόμοιο λέω και σε κάποια παιδιά, μη τα παρατήσετε, κάντε υπομονή, διαβάστε για να αλλάξετε τα πράγματα,

Keep your coins, I want change


No comments:

Post a Comment