13.7.11

Καγκουριά, γκαβομάρα και πρωτοπορία...

Καταρχήν να δηλώσω ευτυχής γκαβός μύωπας. Πριν λίγες μέρες αποφάσισα να επισκεφθώ τον οφθαλμίατρο μετά από 3 χρόνια όπου και (ω ναι) μου είπε πως έφτασα στους 2,5 βαθμούς μυωπίας...Yeahh! Τρελή χαρά... τουλάχιστον με αφορμή αυτό θα  άλλαζα τους φακούς στα γυαλιά μου, με ένα μικρό ποσό, και με το υπόλοιπο να έπαιρνα γυαλιά ηλίου, που αν μη τι άλλο τα παλιά μου κλείσαν 4 χρόνια κυβέρνηση....

Έτσι λοιπόν αυτές τις μέρες ένιωσα την καταναλωτική χαρά ! Ε μιλάμε πήρα κάτι γυαλιά μάρκας Police, όχι πολύ καγκούρικα, ίσως λίγο μόνο . Το μόνο αρνητικό που βρίσκω στα γυαλιά είναι ότι τα φτιάχνει μια εταιρεία που λέγεται Police... Αυτοί οι Ιταλοί δεν νιώθουν. Μα γιατί Police; Είχαν σχεδιαστεί πάνω σε μοντέλα αστυνομικούς; Πωπω και πόσο τραγικό να είσαι αστυνομικός και να αγοράζεις και γυαλιά Police.. Σαν να είμαι εγώ γιατρός και να έχω μια μπλούζα που να λέει μάρκα DOCTOR!

No comments:

Post a Comment