8.7.11

Το Fujitsu δουλεύει! Yeahhh!!

Ναι ναι! Πλέον είμαι σίγουρος!
Έχω ακόμα για όσους δεν ξέρουν ένα παλιό(πλέον) laptop Fujitsu Siemens Amilo Xi2428. Θρυλικο μοντέλο. Το πήραμε πολλοί, την πατήσαμε οι περισσότεροι. Το εν λόγο μοντέλο είχε την πιο απαράδεκτη-προβληματική κάρτα γραφικών που έγινε ποτέ (8600GS). Ενώ δεν έλειψαν και άλλα προβληματάκια μέσα στα 3 χρόνια που το έχω, όπως το κάψιμο του τροφοδοτικού, η αλλαγή πληκτρολογίου (εντάξει αυτό ήταν δικό μου λάθος...) και το dead fan του.

Δεν θα κάνω τον υπολογισμό για το πόσα έχω ξοδέψει για να το κρατήσω στη ζωή, γιατί θα κλάψω πολύ. Σε γενικές γραμμές πάντως το αγαπάω αυτό το laptop. Το έχω καταστρέψει, έχουν φύγει κάποια πλαστικά μέρη, έχω ξεβάψει, το έχω βάψει και του έχω κολλήσει αυτοκόλλητα, μου έχει πέσει κάτω... Αλλά το αγαπάω. Γιατί το πήρα μόλις ξεκίνησα την φοιτητική μου ζωή! (ούτε ένα stickerbomb δεν του έκανα) Πιστέψτε με είναι λόγος! Ο επεξεργαστής του μετράει πλέον μήνες λειτουργίας όχι ώρες...



Αυτό λοιπόν το θαυμαστό και απαίσιο laptop πριν λίγους μήνες μου έσβησε την οθόνη... Τα πάντα χάθηκαν σκέφτηκα... Την κάτσαμε την βάρκα. Και άμα είναι καμιά σοβαρή βλάβη και θέλει αλλαγή ζήτω που κάηκα. Θα το βάψω μπλε και θα το πετάξω στη θάλασσα!

Εν συνεχεία σε επίσκεψη που είχα σε κατάστημα πληροφορικής με όνομα ας πούμε "Σχήμα", ο αλανιάρης τεχνικός μου είπε "μάλλον έχει καεί η πλακέτα και αυτό στοιχίζει 300ευρώ, αν θες μπορούμε να το στείλουμε στην αντιπροσωπεία να το δούνε και να πληρώσεις 40ευρώ και μετά κάνεις ότι θέλεις αναλόγως τι πούνε και αυτοί". Έτσι απλά νόμιζα πως το τέλος του Fujitsu έφτασε. Ετοίμασα μάλιστα τις σχετικές δημοπρασίες "πωλείται laptop με χαλασμένη οθόνη για ανταλλακτικά"... κλαψ κλαψ...

Σε αυτό το σημείο πρέπει να πω πως το laptop δούευε κανονικά! Η οθόνη μόνο δεν δούλευε!!

Και ξαφνικά αυτές τις μέρες που βρισκόμουν σην Αθήνα, σήμερα δηλαδή, και ενώ χτες το είχα δουλέψει με την παλιά 15''  Sony που είχα από το Altec PC του 2004, ανοίγω το fujitsu και η οθόνη ανοίγει!!!
ΘΑΥΜΑΑ!!! (φώναξα)

Και ναι δουλεύει σαν χθες(δηλαδή σαν πριν 3 μήνες)!! Δεν ξέρω πως, αλλά δουλεύει!!
Ίσως χθες το βράδυ όπως το πέταξα στο σακίδιο του να χτύπησε λιγάκι και να έφτιαξε, ξέρω γω!
Ίσως και η αυτοϊατρική να είναι γεγονός και να αναπτύχθηκε από το Fujitsu μου έπειτα από 3+ μήνες ανάρωσης έγινε καλά!!!

Το βράδυ κερνάω στην υγειά του Fujitsu μου! Ελπίζω βέβαια να ανοίξει και αύριο....

No comments:

Post a Comment